Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Líbilo. Tu bustu bych si ale rozstřílet nenechala. Kdybych ji tedy měla, jakože nemám. Mám jen obraz Žižky a bylo mi líto ho někam zahodit, když jsem na něho celé dětství koukala. Visí mi v chatě a hlídá mi to tam. Je moc pěkný. S jedním okem a sedí na koni, v nějakém poli. Předlohou byl asi Kupka.

0 0
možnosti
Foto

Udivuje mě, že Vy, jako člověk pohybující se v kultuře, dokážete tak dlouhý text rozdělit do pouhých dvou odstavců. Za sebe mohu říci, že není nic hroznějšího při čtení, než lokat dlouhý text bez jediného odstavce...

0 0
možnosti
Foto

D97a97v82i25d 83H68r78b15e91k

20. 2. 2019 15:29

Je to proud řeči, monologu, nejde to dělit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 842x
MDLO je pseudonym pro autora, který má iniciály DH

Seznam rubrik